clap along if you feel like happiness is the truth

Vilken konstig period i mitt liv jag har haft och säkert fortfarande har. Det är mycket som pågår i huvudet och i hjärtat just nu. Nya utmaningar och sidor hos mig själv jag aldrig träffat förut. Jag försöker att bara vara. Njuta av de bra stunderna, andas igenom de lite mindre bra. Tror jag hanterar detta ganska bra ändå. Acceptera läget är ganska viktigt just nu. Jag mår helt okej. Har varit tvungen att prioritera vilket lett till att bloggen hamnar sist i ordningen. Så kan det vara.

Just nu jobbar jag, vilket går bra. Jag är mitt uppe i spelperioden på teatern, vilket också går bra. Mellan det försöker jag att bara umgås med människor jag tycker om. Den här veckan ska jag försöka ta tag i plugget igen också, för ja jag pluggar ju faktiskt fortfarande. Även om det också legat lite på is i ett par veckor.

Jag har märkt att det absolut viktigaste för mig just nu är att vara snäll mot mig själv och omge mig med mina vänner och min familj. Det ger en så mycket! Jag tror inte det är bra att gräva ner sig och då hjälper det verkligen att vara sysselsatt, dock i lagom dos så jag inte stressar runt! :)

I den mån jag kan tar jag dagen som den kommer.

Kommentera

