Skingra molnen, eller nått

Jag brukar ha många bollar i luften men detta har varit något utöver det vanliga. Plugga 150%, ta körkort och spela teater. Samtidigt som jag försökt klämma in lite jobb… och så hunden förstås. Det har helt enkelt varit lite mycket. Livet börjar i alla fall lätta upp nu. Klarade kursen i kvantitativ metod och körkortet är ju som ni vet kirrat. Om lite mindre än två veckor är det dags för premiär på teatern!! Ja allt börjar helt enkelt falla på plats igen. Men jag är så extremt trött just nu. Så trött, så trött! Trött i kroppen, trött i huvudet och trött i själen.

Men jag är så tacksam över alla underbara människor jag har runtomkring mig. Vad hade jag gjort annars?? Hade inte funkat om jag inte samtidigt hade så kul :)

Kommentera

