make up your mind that nothing is more important than how I feel now

Träna

Jag har varit så himla dålig med träning på sista tiden. Vart sjuk för flera veckor sedan och har inte kommit tillbaka efter det, förutom yogan som faktiskt varit bättre än innan. Men idag var jag ute och sprang. Perfekt temperatur och det är jäkligt mysigt att springa i mörkret. Sprang inte alls långt eftersom mina benhinnor brukar hata mig efter en lång vila, men skönt var det och jag hade kunnat springa ännu längre. Den känslan är skön att ha i huvudet tills nästa gång. När jag försöker komma igång är det sjukt viktigt att jag inte tar ut mig på en gång utan slutar när det känns som roligast. Klyschigt kanske, men det funkar för mig!

Kommentera

