some photos from a fabulous and fun evening

Pfest1 Pfest3 Pfest4 Pfest5 Pfest6 Pfest7 Pfest8 Pfest9 Pfest10 Pfest11

Lite halvkassa mobilbilder från personalfesten i lördags!

Hur har er helg varit? Min har varit väldigt bra. Ganska lugn för ovanlighetens skull, men det är oftast då jag blir som mest sliten. Anledningen till det är att jag varit på personalfest på Golden Hits. Vi har kört p-party där förr och det är alltid väldigt trevligt. Helt okej mat, härligt uppträdande, karaoke och massa dans. Min nacke mår inte alls bra idag (som vanligt när jag är ute och dansar). Det var kul, väldigt kul!

Kommentera

