there is not one way that was intended to be the right way

jag

Jag och min kamera, igen. För lat för att för att ta fram stativ och grejer hela tiden, snabbt ska det gå.

Gårdagen var bra! Kursen jag går nu känns betydligt mer hanterbar och på kvällen hade jag tillsammans med manusgruppen en väldigt trevlig kväll. Just nu håller vi på att korrläsa manuset till pjäsen vi ska sätta upp. Nästa steg blir att få till ett till manus. Vi ska nämligen köra två pjäser i en. Ni får komma och se sen i vår! ;)

2 comments

Kommentera

