New Girl – säsong 2

28304

Det har snart gått tre dagar sedan jag lämnade in tentan och jag har fortfarande inte återhämtat mig. Kan i och för sig bero på att jag har en del teater att stå i plus att jag var uppe svintidigt igår för att köra halkbana. Idag var med andra ord första morgonen på hur länge som helst som jag tog sovmorgon. Ingen väckarklocka. Det var så jäkla fantastiskt skönt. För att på något sätt ladda upp inför en ganska hektisk helg tar jag det väldigt lugnt idag. Passar på att klämma massa avsnitt av New Girl (just nu min favorit bland feelgood-serier) säsong 2 och bara vara allmänt lat. Gud vad jag behöver det!!

Kommentera

