your relationships will be ultimately more if you’re not identical twins just ”yessing, yessing, yessing”

Jag

Att försöka hålla fokus på en tenta efter dessa stenhårda pluggveckor är fasiken inte lätt. Försöker traggla mig igenom vetenskapsteoretiska kunskapsintressen, men ni ser ju hur träigt det låter. 4000 ord ska skrivas och jag har nu kommit upp i 500. Den ska in på måndag. Hmm…

Jag längtar så himla mycket till nästa vecka då jag verkligen hoppas att lite mer tid öppnar upp sig. Det första jag ska prioritera då är egentid. Kolla på tv-serier, spela tv- och datorspel och träna. Det andra jag hoppas kunna klämma in är vänner. Ha tid att träffa alla, för på sista tiden har jag verkligen inte hunnit. Promenad, fika eller något glas vin inne i stan. Livet hörrni! Det är ju till för att njutas av! ♥

Kommentera

