when the contrast gets greater, the desire gets greater too

LillaH

Sist jag fotade lite mer ”på riktigt” fotade jag lill H! Så sjukt jäkla fotogenique.

Goddagens! Hur mår ni i regnrusket (som i alla fall befinner sig i Stockholm). Jag är lite småsliten på grund av allt jag pysslar med men humöret är på topp. Håller på att fixa mig inför ett event i kväll där jag ska fota. Är lite nervös eftersom det kommer vara ganska dåligt ljus och min starka sida är inte direkt att använda blixt. Tycker till och med att blixt är sjukt jäkla trist (möjligtvis att man kan ha en annan åsikt om man skaffar sig något riktigt dyrt). Anyhow, dags att göra sig klar!!!

Kommentera

