most of you believe that your beliefs are the right ones, and if you disagree with someone then they must be wrong. but it is not seen as right and wrong. It is seen as the powerful diversity that stimulates thought and you enjoy that diversity

Carro och jag

Jaha vänner! Dags att prata om motivation igen. Känns som ett återkommande tema här på blöggen (inte för att jag direkt kommer ihåg om jag skrivit om det tidigare, men som den nergrävda student jag är antar jag bara att det lär ha kommit upp både en och tre gånger). Jag börjar märka ett mönster. Tar jag sovmorgon försvinner min motivation. Känns som att halva dagen redan har gått och jag har inte ens ätit klart min frukost. Visst var det skönt att sova men jag somnade ju så jäkla sent så fler timmar än vanligt vart det inte. Sjukt ovärt måste jag säga. Hur gör ni för att komma igång?

För mig finns det bara en väg att gå idag. Just do it! Lika bra att bara börja traggla sig igenom plugget.

Kommentera

