more fun, less struggle — more results on all fronts

Jag3

Åh vad jag hoppas att det lugnar ner sig lite nu fram över. Skulle behöva hinna klämma in lite häng med vänner och lite vila så jag blir av med min förkylning. Några punkter börjar i alla fall falla på plats mer och mer och andra punkter har jag kunnat bocka av. En uppgift som typ är färdig är ett dop som hölls igår där jag skulle fota. Så mysigt dop med glada vänner och bekanta och jag tror det vart ett par riktigt fina bilder, har inte tittat på dom ännu. Nu måste jag göra mig i ordning för att åka till Södertälje och övningsköra lite. Hoppas ni får en fin dag!! Vädret verkar ju vara på vår sida.

Kommentera

