I hope I get the chance to travel the world

jag

Okej, vad pysslar jag med som tar så mycket tid att jag verkligen inte hinner sitta här typ de femton minuter det tar att skriva ett jävla inlägg (okej det tar lite längre tid om man räknar med bildfix).

  • Skolan har börjat = föreläsningar, bokletande och massa läsande. Uppgifterna har redan samlats på hög.
  • Körkort = även om det är lite kallt på den fronten just exakt nu ska jag dra igång hela den baletten snart igen.
  • Teater = ser inte bättre ut än att jag faktiskt tänkte ta att vara med igen vilket innebär massa rep och sång.
  • Vänner = snack om kryssning och resor. Ska dessutom hinna träffa alla människor jag vill träffa vilket jag just nu inte hinner.
  • Dop, 40-års fest och massa andra sånna där viktiga event som man så klart måste närvara på.
  • Jobb = skulle vilja hinna jobba lite men det måste nog få vänta lite tills jag fått ordning på allt plugg m.m.m.m..
  • Träning = höll på att komma igång men blev så klart sjuk.
  • Pojkvän = relationer måste också underhållas.
  • Hund = jag kan inte vara hemifrån hur många timmar som helst plus att hon kräver sin beskärda uppmärksamhet.

Haha vilket skämt!! Tur att det mesta är roliga saker. Känns väldigt Helena 2007-2008 (va?). Vad jag minns så gillade jag alla hundra bollarna jag hade i luften, gäller bara att hålla dem i rullning… eller nått!

Kommentera

