you have this innate knowing that makes you want to gravitate toward what feels better

jag2

Förkylningen kom ikapp mig. Har lyckats hålla den tillbaka hela förra veckan men igår drog den över mig. Inte så farligt och jag mår faktiskt bättre idag men det är ju alltid drygt att inte vara helt hundra. Var på teater i lördags som jag tänkte berätta om så fort jag får lite tid över för strax ska jag ner till min teatern och imorrn är det dags för första dagen i skolan. Hej hopp på er!

Kommentera

