think about where you’re going and never mind where you’ve been

jag

Jag har haft så himla mycket att göra nu den sista tiden i och med skol- och teaterstart. Plus att jag tagit på mig en del extra jobbpass. Har knappt haft en lugn stund här i slutet av augusti. Min mobil har ju pajjat helt och hållet också, så just nu har jag en htc som jag inte tycker om alls. Vill inte köpa en ny iphone eftersom det troligtvis kommer ut ny/nya nu i höst :p.

Idag ska jag, älskling och vän på teater, stadsteatern närmare bestämt. Ska bli jäkligt roligt faktiskt!!

BTW, har köpt ny kamera nu! Måste bara orientera mig lite i den sen är jag good to go igen!!! Jävligt nice!!!

Kommentera

