appreciation and self-love are the most important tools that you could ever nurture

Valp

I fredags och i söndags var jag hos min moster och kollade på deras valpar! Dom är så fantastiskt söta.

Måndag den 19 augusti och man kan väl verkligen säga att semestertiderna är över för den här gången. Själv börjar jag inte skolan på riktigt förrän i september men en del jobb hinner jag i alla fall med innan dess. Efter ett par slitsamma dagar tog jag en välförtjänt sovmorgon i morse. Min kropp är ganska mör men humöret är i alla fall på en bra nivå. Ska bara chilla innan jag drar iväg och avverkar några timmar på ica. Hoppas ni får en fin dag!

Kommentera

