it doesn’t matter how much money you’ve got; there are joyful people with no money, and there are unhappy people with lots of money

Jag2

Mycket med det lilla just nu. Inte super sugen på att blogga som ni kanske märker. Gör inte mig så mycket och jag hoppas det inte gör er särskilt mycket heller. Mycket häng vid datorn går liksom inte riktigt hand i hand med sommaren. Hur som helst så har jag, som ni sett, jobbat väldigt mycket i helgen. Har hunnit med en spelkväll och lite övningskörning sedan sist jag skrev också. Läst om snoppar och urspårade tåg som körts av puckon. Allt rullar på och går helt enkelt framåt. Sjukt najs! Snart har jag dessutom min andra omgång semester! Yeah!!!

Kommentera

