I just want to feel real love, feel the home that I live in

Jag3

Jag tycker det kan vara lite svårt att beskriva känslor ibland när man vill att ni ska förstå och nästan uppleva samma sak som jag upplevt. Gårdagen var så otroligt fantastisk och jag är supernöjd med Robbie Williams. Jag håller till viss del med kvällstidningarna som tycker det var lite segt i mitten när han körde sina nya låtar, dom var inte super bra, men jag kan också känna att det var lite mitt eget fel när jag inte lyssnar alls på dom tidigare. Men Robbie levererade storslaget ändå. Han är en sångare, entertainer, komiker och skådespelare i ett. Jag hoppas så innerligt att jag får gå och se honom om några år igen!!

One comment

  1. Hej och tack för dina kommentarer:) Jag har en Sony nex 5 r och kan verkligen rekommendera den! Det är en kompakt systemkamera så en blandning, så lätt och smidig! Klicka på min kategori för foto så kan du läsa mer om den där:)
    Ha en fin dag:)

Kommentera

