I’m going to count my blessings

Nattis

Vänner

Hundar

Trio

Bar

Bibbelpool

Havet

Gräset

Sommaren fortsätter att leverera! Denna helgen var nog helt oslagbar. I fredags var jag och övningskörde vilket alltid är lika roligt. Vem vill inte köra mini cooper liksom? Sedan har jag jobbat fredag kväll och hela lördagen. Lördag kväll drog jag ännu längre ut på Tyresö för en fetingfest. Ja ni ser ju på bilderna hur fantastiskt vi hade det, tyvärr hade jag glömt stora kameran hemma så detta är endbart från mobilen. Efter två timmars sömn träffade jag igår upp älskling och co. för att leta roliga grejer på panduro. Sedan körde vi middag och pysselkväll, resultatet får ni se sen!!!!

Åh du underbara liv!

Kommentera

