we must have wild adventures and allow ourselves to get lost

jag

Som vanligt blir jag totalt upptagen på helgerna. Sitter knappt en sekund vid datorn och hinner ännu mindre skriva här. Gör inte jätte mycket för min del och jag hoppas det inte gör super mycket för er heller. Det är ju sommar och då ska man vara ute!!! Lämnade in tentan i fredags natt, jobbade lördagen, hängde hos Niklas bror lördag kväl, jobbade söndagen och sedan åt jag middag hos mor min igår kväll. En väldigt trevlig helg men jag är lite halvt sliten efter allt jobb och för lite sömn.

Citat: Rachel Bråthen

Kommentera

