sometimes it pops up annoying events… breathe in… breathe out… and relax

jag

Gahh… grannen borrar som fan! Undrar vad det är dom ska ha upp på väggen? Typ hyllor så mycket som dom borrar. Eller så håller dom på att dekorera väggen med sjukt tunga och många tavlor.

Är nästan klar med tentan men har lite finlir att fixa men får inget gjort i det där förbannade ljudet. När jag väl börjar närma mig slutet kan jag inte rå för att jag blir petig och då kan man ju undra varför jag inte gjorde klart allt tidigare så jag hade mer tid att sitta och pilla. Jag får helt enkelt bara saker gjort om jag har lite press på mig.

Lika bra att börja dra sig hem till mamma istället. Ska dit med hunden innan jag själv ska iväg och jobba. Är helt ensam här hemma hela helgen. Hunden hos mamma och Niklas är på konferens utomlands. Men jag ska jobba eeenda tills på söndag så det går nog ingen nöd på mig.

Kommentera

