this life, this life

20130607-130203.jpg

Var som sagt på en liten fest igår och hade trevligt. Min kropp tycker sådär om mig idag! Efter allt jobb (som jag inte är van vid) plus en sen kväll igår är jag ganska sliten idag. Vaknade halv tolv bara för att typ inse att jag missar ännu en sommar dag! Ska nämligen strax till jobbet även idag. Men jag passade på att tillsammans men Flisan lägga mig i solen utanför mitt hus. Bara för att få lite ljus på min kropp innan jag drar. Hoppas ni har en fin dag!!

Kommentera

