they say you’ve got to face fear to get over it

Fredag och allt känns så mycket bättre. Sa jag inte det igår ;). Känner ni hur det sprudlar i alla? I denna värld här uppe i norden är det något riktigt speciellt med helg och det märks på alla. Vi laddar inför vila, fest, mys, god mat, bio, vänner, date, upplopp, bråk, protester, fylla, träning, nöjen, kärlek och allt annat som hör helgen till. Visst är det en speciell känsla med helg?

Jag har en liten todo-list att ta mig igenom innan jag måste iväg till jobbet! Japp fick ett pass idag så jag är mycket nöjd :)!

vänner

Kommentera

