make the most of life

Tänkte skriva godmorgon men insåg ganska snabbt att klockan är snart lunchtid. Har dessutom varit vaken ett tag så jag vet inte riktigt vart det där med morgon kom ifrån. Antagligen gammal vana som sitter i. Hur som haver….

Har som vanligt startat morgonen med en promenad och sedan frukust med sällskap av TV. Just nu är jag inne i en ny serie. Jag vet! Mycket och många serier jag följer lite hipp som happ  nu för tiden. Nu är det One tree hill som gäller. Det finns så mycket serier jag missat när jag va yngre eftersom vi inte alltid hade alla kanaler. Så nu tar jag igen det helt enkelt.

Nee.. dags för plugg!!

tumblr_mkyby0idBQ1qe7mxjo1_500

Kommentera

