den 22 maj

Har haft en bra dag idag. Satte tonen redan från början med lite yoga och det höll i sig. Har även övningskört idag och det går så himla bra. När jag ska lära mig något praktiskt lär jag mig det i en rasande fart. Tänk om detta gällde även när det kom till teoretiska saker, böcker och tentor. Nu på kvällen har jag varit och tittat på en vän som ställde ut sina foton. Mycket trevligt och inspirerande!

Men nu tänkte jag chilla resten av kvällen! Tjollahopp!

jagochkamera

Kommentera

