helgen

Okej helgen som gått! I fredags var jag ju som sagt och övningskörde. Gick grymt bra och jag är nog bättre på det där än jag tror och vågar hoppas på. Vill bara att det ska gå fort nu och att jag ska ha det där jäkla körkortet. Efter det mötte jag upp lite vänner och en bebis inne i stan. Promenerade från söder in till centralen i sol och värme. Kvällen avslutades hemma i soffan.

Började lördagen med en ordentlig sovmorgon vilket resulterade i en irriterande huvudvärk. Tog en sväng ner till centrum och besökte systemet och köpte lite kläder till kvällens bravader. Städade och tog mig en liten löptur innan födelsedagsbarnet anlände. Sedan kom det lite mer folk hit innan vi fick skjuts ner till teatern. Där var alla i full färd med att ha slutfest. Föreställningsperioden är slut och det skulle firas. Och oj vad vi firade. Kom hem vid sjutiden söndag morgon efter att ha promenerat hem i soluppgången.

Söndagen bjöd på soffhäng i mängder och den inte så efterlängtade söndagbakisångesten som faktiskt sitter kvar i kroppen även idag. Detta med alkohol är inte alltid så jäkla bra eller kul alla gånger :/.

Men helgen har varit fin måste jag ändå säga. Har varit dålig med kameran men här kommer ändå ett litet urplock av vad som fanns i min mobil.

Helgen

Kommentera

