här var det spiror

Har varit på ett nytt ställe och övningskört idag. Helt okej ställe men ska ge det en gång till innan jag bestämmer mig för om jag ska vara kvar där eller ej. Resten av dagen måste jag plugga en del. Halvligger här i soffan med dator och kursböcker. Har lite att fixa inför morgondagens gruppträff.

Annars då? Vad tyckte ni om bidragen som gick vidare igår? Så är när jag fått sova på saken tycker jag att det mesta är skit. Den enda låten som faktisk var bra var Nederländernas. Resten bryr jag mig inte så mycket om eller ens kommer ihåg idag.

Blivit en del bilder på mina ben och fötter de senaste dagarna, varsågod och njut av mina snygga spiror: 

ben 3 Ben 1 Ben 2

Kommentera

