we would never do anything that didn’t make our heart sing!

Efter jobb igår vart det fika hos Niklas syster en sväng. Efter det klämde vi ett avsnitt serier. Vi håller just nu på att kolla på första avsnittet av några serier vi har pratat om att kolla på. Vi kan inte bestämma oss för vilket vi ska börja kolla på så vi kollar första avsnittet av alla och bestämmer sen!

Jag är så extremt trött och ångrar väl lite att vi har bestämt brunch så pass tidigt idag men nu när jag väl är upp känns det ändå helt okej. Lite kaffe på det så är jag nog igång igen. Men i morgon funderar jag starkt på att ta sovmorgon!!

Jag

Kommentera

