Your joy factor

Jösses vad trött jag är idag! Att gå upp tidigt är inte riktigt ultimat för mig och min kropp. Eller snarare att gå och lägga sig så sent och sedan gå upp så tidigt är inte min grej. Måste ha minst åtta timmar och helst nio timmars sömn! Det va så himla svårt att kravla sig ur sängen även om jag lyckades tillslut. Just nu känns det okej men jag vet att jag kommer få värsta matkomat efter lunch ;P. Har ni något tips på att slippa sånna koman? Det jag vet typ funkar är antingen att stoppa i sig energi i form av exempelvis kaffe, sova eller äta lite mindre mängd mat än jag vanligtvis gör. Ni vet, äta precis lagom för att man inte ska känna sig hungrig men inte så mätt så man känner sig tung. Jag kommer sääääkert somna i soffan eller nått!

Anyhow, det gick super hos tandläkaren! Inga hål och inge tandsten. En av mina visdomständer börjar dock komma fram så det kan bli snack om att ta bort den in sinom tid (hjälp!!!!!!!!!!). Köpte ingen belöning ;) inget va öppet när jag va klar så jag passade på att spara mina pengar och åka hem. Så nu tänker jag bara chilla som en lite belöning istället, hehe, viktigt att vara snäll mot sig själv. Vi hörs sen!

tumblr_m5r0boGd4I1rwy4qzo1_500

Bildkälla

Kommentera

