Mascaratips!

Vill bara slänga in ett lite tips. Jag byter ju mascara varje gång jag köper en ny i hopp om att hitta en bra så jag kan lika bra dela med mig av mina erfarenheter. Nu har jag testat NYX Doll Long Lash Mascara. Jag hade ganska höga förväntningar eftersom jag läst ganska mycket bra om den. Detta kan vara anledningen till att jag tycker den är sådär. Trodde den skulle vara mycket bättre. MEN! Den är ändå helt okej för att vara så billig. Mycket bättre än många andra i samma prisklass så absolut värd att testas. Det är ju så individuellt det där med mascara så den kan ju funka mycket bättre för någon annan. Den är tillräckligt bra för att jag ska vilja tipsa om den i alla fall ;).

Går att köpa på bland annat www.bangerhead.se!

DE01_1

Kommentera

