Find the feeling place of what you’re looking for

Klockan är inte ens nio och jag sitter i skolan. Kanske inte så tidigt för de flesta men för mig är det jäkligt tidigt. Ska strax ha föreläsning om förändringsfaktorer inom missbruk av alkohol och narkotika. Inte super kul känner jag då jag redan läst en hel del sånt här tidigare kurser men jag föredrar alltid att gå på föreläsningarna ändå. Många olika inputs gör det mycket lättare att få in saker i skallen. Efter föreläsningen tänker jag dra och träna en snabbis. Springa 3 km och sedan styrka i mage och rygg. Ha en trevlig dag så hörs vi senare!

tumblr_m6swyv08aA1qd60sao1_500

Bildkälla

Kommentera

