Dags att sätta fart kanske

Godmorgon lördag! Fantastisk dag, det känner jag på mig. Har segat hela morgonen men börjar väl känna att det är dags att ta tag i den här dagen om jag ska hinna allt som ska göras. Måste plugga lite trots att det är helg. Men det är liksom mycket skönare att göra lite hela tiden. Det blir inte så överväldigande då ;). Plus att det är en del tentor som väntar bakom hörnet. I kväll har jag en date med min kära vän som fått bran nummer två, ni vet. Första barnfriauteserveringshänget för henne på, aa jag vet inte hur länge. Månader i alla fall! Ska bli himlans mysigt!!!! Bara så ni vet om jag glömmer skriva mer idag (vilket alltid händer på helgen). Men först, hämta ut en micro och sen plugga plugga plugga!!!!!!! Dags att sätta faaart.

Alltså mysigaste kvällen och godaste maten igår:

Vin Katta Mat

Kommentera

