Startar dagen med en käftsmäll

Godmorgon på er! Min rytm är helt skev efter att ha jobbat hela helgen. Försov mig nästan två timmar i morse så jag fick stressa som en galning. Vad hände? När stängde jag av båda mina larm? Hur kan jag inte ha hört Niklas när han stökar runt på morgonen? Snacka om kontrast jämfört med igår då jag hade värsta helgdagen. Känns som att jag kickar igång veckan idag med skola och allt vad det innebär, men sen är denna redan slut vecka slut i morgon eftersom det är röd dag då. Jätte konstigt och jag känner mig lite smått förvirrad. Men det är lite såhär livet som student är. Ingen struktur. På vägen till skolan idag har jag i alla fall kämpat upp humöret med lite musik, frukost, kaffe och tacksamhetsord. Det funkade. Fast jag är helt slut nu! Att försova sig gör en inte piggare kan jag helt klart konstatera.

tumblr_mm1o7cpSkK1qjm9bpo1_500

Bildkälla

Kommentera

