Nothing is more important than that you feel good

Hej!! Alltså denna helgen. Liiite för mycket planerat känner jag. Inför den här helgen hade jag tänkt att jag bara skulle jobba och där i mellan ta det lugnt. Vart ju allt annat än det. I torsdags var jag som sagt på en eventgrej, i fredags jobbade jag och efter det drog jag hem till Tuva som firades, på lördagen jobbade jag till stängning för att sedan åka snabbt hem och sova, på söndagen gick jag upp i ottan för att vara på jobbet när vi öppnade och efter det körde jag babyshower nummer tre för i år. Har fotat en del för en gång skull men jag sprider ut bilderna lite så håll till godo.

Här kommer några från torsdagens smyckesevent av Linda Ulfsdotter. Så fina grejer!

Jag

Emma

Tuva

One comment

Kommentera

