Girls säsong 1

Nu var det ett tag sedan jag såg klar säsong 1 av Girls men jag tänkte ändå bara nämna det lite snabbt här. Helt okej serie och säsong. Gillar att det är lite av ett nytt koncept, ganska ärligt och verklighetstroget. Men något gör att jag inte riktigt fastnar fullt ut. Jag är väl fast i fantasivärldar, glättiga ytor och serier som är ganska långt ifrån verkligheten. Det kan ju vara en anledning till att den här serien känns lite grå på något sätt. Fast ändå är den ju absolut inte grå. Kluven är jag. Kommer nog fortsätta att kolla på säsong 2 så småningom men just nu finns det så mycket annat jag hellre ser.

Girls season 1

Kommentera

