A perfect evening and now, goodnight.

IMG_8302

Jag är en väldigt social människa och trivs bäst när jag är bland inspirerande människor jag tycker om. Men i min personlighet finns det även ett stort behov av att vara själv. Ensamhet som för många kan tyckas vara påträngande och jobbigt. Ensamhet som när det inte är självvalt kan vara otroligt ångestframkallande. Men jag älskar det. Jag älskar det ännu mer nu när jag inte är ensam lika mycket. Min tid. Jag älskar helt enkelt att umgås med mig själv. Mitt eget sällskap är så jävla fantastiskt. När det är självvalt så klart och när jag kan vara trygg i min ensamhet med vetskap om att jag har fantastiska människor runt omkring mig när jag känner för att vara social. Ja så kan det vara. Några saker jag tycker om att göra när jag är själv ser ni här ovan. Inget spektakulärt eller direkt kreativt men otroligt mysigt. Godnatt.

Kommentera

