Bättre men inte riktigt där än

Godmorgon på er! Mår mycket bättre idag även om jag inte är helt återställd. Jag åt ju nästan inget igår så jag har lite att ta igen idag. Skippar min föreläsning och bokade om min tandläkartid. Lite synd eftersom jag föredrar att gå på föreläsningarna. Jag funderar på att gå och lägga mig igen och sova en stund för jag är trött! Lika bra att ta den här dagen och kurera mig till tusen. Sömn, nyponsoppa och massa vatten känns liksom som det bästa för mig idag.

IMG_8222

Kommentera

