Gosh vilken tid det var!

Asså det här med att man är inloggad på typ msn så fort man kolla sin mejl. Vad är grejen? Haha, jag är aldrig inne där så helt plötsligt hittar man en lite ikon och vips så visar det sig att någon har skrivit till en. Alltså hallå, känns helt skumt! Nostalgiskt. Tänk vad många timmar jag spenderat där och tänk alla dom jag pratade med. Nej usch!!!! Minnen minnen minnen. Vill ni mig något når ni mig säkrast på facebook om ni inte vågar ringa ;). Är ni inte vänner med mig på facebook eller om ni inte har mitt nummer finns det säkert en anledning till det. Så ni vet om jag råkar vara inloggad och inte svarar. Godnatt ;p.

IMG_7857

Kommentera

