Serier – Glee

Såg klart säsong 2 här om dagen. Jag tycker alltid det är ganska svårt att sammanfatta en hel säsong som jag klämmer så fort men i det stora hela tycker jag om Glee. Feel good serie. Det fanns en grej som jag störde mig som fan på och det var när tjejerna skulle göra lite mer ”killiga” uppträdanden och killarna skulle göra lite mer ”tjejiga”. Just det avsnittet tycker jag dom gjorde riktigt dåligt faktisk. Kan tänka mig att tanken var något slags genus-grejs men dom misslyckades ganska hårt med det. Budskapet vart snarare att tjejer inte lyssnar på rock utan bara på kärlekslåtar. Förutom det så är jag nöjd. Gillar allt så får mig på bättre humör! Men jag tror säsong 1 var bättre.

Glee-Wallpaper-glee-8088197-1280-800

Kommentera

