There’s a fire starting in my heart

Okej just nu är jag sämst på att sitta vid datorn och skriva en rad till er tappra själar som läser detta. Men här är jag. Trött men levande. Firade en nybliven 30-åring igår med mycket trevligt sällskap. Bowlade gjorde vi också och jag var rädd för att mina gamla skada skulle göra sig påmind (haha!!! sen för två veckor sedan när jag inte kunde gå på en vecka, ni vet!). Det gjorde den men det är helt hanterbart idag. Strax ska jag iväg på en hemlis. See you later!

IMG_3827

Kommentera

