Dags att vakna ur idet

Så här är det va. Gick upp tidigt och drog iväg till gymmet (yey!). Hade taggat som fan och höll ett bra tempo, men efter kanske 2,5 km fick jag ont i båda fötterna, hålfoten för att vara exakt. Försökte springa i alla fall och sprang ungefär en kilometer till, med bra hastighet så jag hade chansen på en relativt bra tid (fan, ville ju inte vara en quitter när jag taggat så mycket!). Men tillslut var jag tvungen att erkänna mig besegrad med två blåsor under fötterna. Jahap! Det var det! Det kan vara dags för ett par nya gymskor.

Sedan jag kom hem har jag varit helt sänkt. Denna trötthet! Är det inte meningen att energin ska komma tillbaka när det blir ljusare? Jag känner mig bara nyvaken hela tiden.

Nu vet ni.

tumblr_mk9m5uOp2a1qjm9bpo1_500

Bildkälla

Kommentera

