Serier – Twin Peaks

Okej, för ett tag sedan såg jag och Niklas klart Twin Peaks. En väldigt intressant, konstig, skum, flummig, spännande och upprörande serie. Den var verkligen jätte konstig. Säsong 1 och lite av säsong 2 va väldigt bra sen tycker jag att den tappade greppet om mig lite. Vart lite långtråkig och tjatig. Utan att avslöja slutet så kan jag bara säga att jag vart stört irriterad och förbannad på det men jag läst på internet i efterhand och förstod väl lite mer varför det var som det var. Efter att jag läst på om serien i efterhand måste jag även säga att den växt. Vill typ se den igen. Den liksom haunting me. Så ja, både ris och ros till den. Och återigen, den va skit konstig!

twin-peaks-18

Kommentera

