Det är en sådan dag bara

Efter ett par dagar hemma med massa plugg börjar jag deppa ihop. Ganska lätt hänt när man är ensam i stort sett hela tiden. Hur gör ni får att rycka upp er när ni är nere? Jag blir oftast ganska hetsig med att försöka bli av med känslan. Försöker med alla knep jag kan komma på. Yoga, meditation (ja som ni såg i morse), promenader, musik, mat och så vidare. Detta brukar inte gå så bra eftersom jag bara spänner mig mer då. Men nu på eftermiddagen drog jag ner alla persienner, la mig i soffa, drog en filt över mig och satte på Glee. Bara la ner allt helt enkelt. Är väl inte så mycket mer pepp på att plugga men jag mår i alla fall betydligt bättre nu ;p. Att bara känna det som känns och inse att det är okej är oftast den bästa lösningen, för mig i alla fall.

IMG_7790

Photo by me

Kommentera

