Jag kan inte gå!

Efter den här helgen mår min kropp sådär. Nackspärren vart visserligen bättre i lördags, hade inte lika ont men var fortfarande väldigt stel. Efter bowling och massa dans i lördags kändes nacken i alla fall lite mjukare, men jag är fortfarande lite stel i både nacke och axlar idag. Inte nog med det, på grund av bowlingen har jag inte kunnat gå normalt varken igår eller idag. Jag har en enorm träningsvärk i vänster skinka. What’s up with that?! Oerhört frustrerande att inte kunna resa sig eller gå obehindrat. Men jag har haft en väldigt bra helg trots allt. Personalfest och sedan premiärfest. Sjukt kul hade vi!

P1140436

4 comments

    1. Jag visste att jag skulle känna av det, men så här ont är fan inte normalt, haha! Går som en gammal kärring för tillfället ;p. I know, inte så svårt att få till snygga bilder på grymt snygga brudar!!!

    1. Haha om det ändå vore så väl. Saken är att jag hade nackspärr innan festligheterna, så jag kunde inte headbanga i lördags!!!! Var till och med tvungen att utföra några drastiska åtgärder för att förhindra att jag skulle glömma min nackspärr under kvällen och headbanga trots nacken. Du kan ju tänka dig, väldigt frustrerande för mig ;).

Kommentera

