Min helg

Okej, måndag! Jag har pysslat med ganska mycket i helgen. Inte så mycket datortid med andra ord. Men det är väl bara bra antar jag ;). I fredags efter skolan mötte jag upp kusin med vänner och på kvällen gick vi och åt asiatisk buffé. På lördagen åkte jag igen in till stan och mötte kusin för att shoppa lite. Lördag kväll vart det middag hemmas hos en gammal vän och sedan lite mello på det. Kvällen avslutades på dansgolvet med grymma tjejer. Igår hade jag mina bröder på besök och vi kollade på film och åt gott. En jäkligt bra helg helt enkelt!!

IMG_7508

Kommentera

