Unna sig hit och unna sig dit

Jag har någon slags hatkärlek till mitt sätt att plugga. Har suttit och tragglat en uppgift i flera dagar. Inte kommit på något att skriva och så vidare. Så i kväll sätter jag mig (den ska vara inne i morgon) och som vanligt bara rasslar det till. En timma tog det och nu är jag klar, till och med lite nöjd. Seriöst!!! Antar att jag behöver mycket tid innan för att skapa mig någon åsikt och sedan behöver jag pressen för att faktiskt producera. Aja! Jag och älskling är lite lata i kväll och beställer hem pizza! När hände det senaste? Mys i alla fall.

Unnade mig detta igår btw:

IMG_3736

Kommentera

