Träning och så vidare

Min träning har legat lite på is under en ganska lång tid men nu har jag faktiskt kommit igång igen. Även om det inte är på någon hög nivå så har jag faktiskt gjort både yoga, styrketräning och lite småjogg de senaste dagarna. Benen är ganska stela och tunga just nu på grund av att dom fått rejäla omgångar även när det kommer till mina promenader med hunden. Här om dagen var jag ju ute i skogen och kravlade mig igenom snön, hehe. Det tog i benen kan jag tala om, tips tips om man vill variera sin träning. Hur som helst, det känns otroligt skönt att jag kommit igång lite smått trots att jag inte har något gymkort.

tumblr_mig14cijky1r1u0gno1_500

Bildkälla

Kommentera

