Detta har jag gjort sedan sist

Att döma av mitt senaste inlägg skulle man kunna tro att jag pluggat tills nu, men så är inte fallet! Jag tog lite ledigt här ifrån eftersom jag ändå hade så himla mycket att göra igår. Så sedan sist har jag kollat på mello, varit ute och övningskört, hämtat hem hunden, pluggat lite till och sedan kollat en sväng på Oscarsgalan. Synd att den där galan ska visas på natten, var tvungen att stänga ner efter ett tag eftersom jag behövde komma upp imorse.

Idag då? Jag håller på att göra mig i ordning nu och sedan ska jag iväg till skolan. Har seminarium. Sedan har jag massa annat småfix jag måste göra. Ojojoj, mycket med det lilla just nu! Trevligt med lön också! :)

IMG_7505

Kommentera

