Bönburgare

Dags för mig att call it a night, men först..! Kolla in burgaren vi åt i kväll. Vegetarisk variant som var så fantastiskt god, trots att jag knappt känner smak nu när jag är förkyld. Jag var sjukt hungrig innan vi åt vilket självklart kan ha bidragit till den enastående upplevelsen jag hade. Men sjukt gott var det! Mellan brödet gömmer sig en bönfärs, röd coleslaw, avokado, sallad och tomat. Var tvungen att smyga in lite hamburgedressing bara för att jag tycker det är så sjukt gott! Nästa gång kanske jag ger mig på att baka eget bröd också. Vem vet ;)

fhd

Kommentera

