Ta sig över spärrarna i huvudet

Trots att jag är otroligt hängig och allmänt förkyld har jag av någon konstig anledning fått ett ryck med både det ena och det andra. Skrev i stort sett klart mitt cv idag på grund av att jag hittade ett jobb jag vill söka. Vi får se om jag söker det men oavsett känns det ju najs att ha ett cv som är i princip klart för framtida jobb man vill söka.

Jag har också äntligen tagit tag i körkortet som legat på is alldeles för länge. Det finns absolut vettiga förklaringar till att jag inte kört på sista tiden så som examen och flytt från Örebro, men jag erkänner att jag  också ibland bara struntat i det av ren lathet. Men nu har jag och moster bestämt en träff för att köra lite vilket känns jäkligt bra.

Ibland har man så mycket spärrar i huvudet som får en helt oförmögen att handlar. Skönt när man ta sig igenom dom måste jag säga!

fdh

Kommentera

