Små steg

Jaha, dags att sammanfatta dagen. Just precis nu slog det mig att det skapas en viss ångestkänsla när man skriver dessa små notiser om dagen. Det är ju nu jag måste berätta vad jag gjort, men framför allt vad jag inte gjort i dag. Så dumt att man lägger så mycket på det som är mindre bra istället för att fokusera på det som är bra! Jag tycker jag är bra på att vända mindre bra saker till något positivt men jag ska jobba lite mer på det i morgon! Små steg, små steg.

IMG_3472
Kommentera

