Träning och gala

Godkväll kära vänner! Vi städade här hemma i helgen och jag måste säga att det är helt enormt skönt. Rent och fräscht. Inte massa prylar överallt (prylarna ligger i sovrummet istället)(tills vi skaffat oss förvaring). Man blir mycket mer pepp på både det ena och det andra när man har det städat runt omkring sig. Jag har exempelvis spenderat kvällen med lite träning! Vart rygg, axlar och mage den här gången. Jag är så sjukt sugen på ett friskis kort, men det måste vänta känner jag. Har verkligen inte råd just nu när jag har all kurslitteratur att betala! Jäkla pluggböcker!!

Ne dags att avsluta kvällen. Tror vi ska se på QX galan :).

lh

Kommentera

